Wszystkie towary dostępne w Sklepie pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta.

Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady może skorzystać z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u producenta produktu lub we wskazanych serwisach (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta).

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie. W takim przypadku Klient powinien odesłać towar na adres sklepu:

MYSZKÓW, ul. Pułaskiego 7
tel. 34/30 70 437
fax: 34/38 98 175
tel.kom. 794 200 007
e-mail: biuro@siloe.p
Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dokument sprzedaży. Oraz napisać nam maila z szczegółami zwrotu.

Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem.

W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru) Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.

Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego pokrywa Sklep. Towar zwracany jest natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.